keskiviikko 8. lokakuuta 2008

AHDISTAAAA.

Tänään oli ensimmäinen päivä, kun ero otti koville. Ahdisti. Vitutti, ja halusin vaan T:n kainaloon köllimään. Jännää, kun tulee ikävä niitä pieniä asioita. Se miltä toinen tuoksuu, miltä sen poski tuntuu, miten se räpyttelee silmiä ja kutiaa korvanlehdestä. Voi että. Tarvitsen alkoholia.

Ahdistuksen huomasi syömisistä. Tämä neitipä vetäisi koulun jälkeen syntisen hyvän B&J jätskin sisuksiinsa, höystettynä kolmella litralla pepsi maxia (paras mielialalääke), sekä n. 200 g LumiPanttereilla. Onneksi osaan hallita itseni and so on.

Ahdistaa.


3 kommenttia:

  1. ei vitsit. :D
    toinen urheilulukiolainen-laihduttaja-pepsi maxin suurkuluttaja täällä hei. ^^

    (kaikkein kumminta on löytää toinen pepsi max -addikti samassa mittakaavassa kuin minä; kaikki aina kummastelevat minulle että hei, et ole ihan normaali. :D)

    VastaaPoista
  2. Hihiiii i'm not alone! :D

    Joo, mulle on alkanu vanhemmat jo vähän huomauttelemaan tästä. Ja kaveritki tietää, et jos mulla on huono päivä ni sen saa muutettua hyväksi, tuomalla mulle pullon mustaa kultaa.
    Jos en saa päivän aikana ollenkaan pepsi maxia mua alkaa _ihan oikeasti_ ahistaa ja tulee vähä outo olo. :D
    Voin vaan kuvitella, kun joskus muutan omaan kämppään, mulla menee kaikki rahat tupakkaan ja Pepsi Maxiin.

    Mut onse parasta<3

    VastaaPoista
  3. Niin ja niillä on hauskoja juttuja, mitä oon Youtubessa kattellut:D

    VastaaPoista