sunnuntai 19. lokakuuta 2008

So what's wrong with the Blueberry Pie?


Voi katsoin tänään taas pitkästä aikaa My Blueberry Nightsin. Ihana leffa<3


Alan pikkuhiljaa ihan oikeasti hajota. En tiedä yhtään mitä pitäisi ajatella ittestäni tai muista. Mä en saa mitään aikaseksi, istun vaan ja valittelen kun mikään ei suju. En tiedä mitä pitäisi kellekkin sanoa, pitäiskö mun sanoa, että "Hei, en pysty tähän enää"? Vai vetää samaa vanhaa "Kaikki kunnossa" roolia. Mä en tiedä.

Kahvittelu T:n kanssa meni yllättävän hyvin. Mä en alkanut huutamaan tai kitisemään, ja T ei alkanut mussuttamaan tai angstaamaan. Siitä kyllä näki ihan selkeästi, että sekin oli aika rikki. Äh, haluun vaan jonkun sylin, mihin käpertyä kun ottaa päähän. T alkoi muuten vähän moralisoimaan mun elämäntapoja. Poltan ja käytän alkoholia kuulemma ihan liikaa (;

Tän päivän syömiset mennyt hyvin. Taisiis en ole syönyt mitään. Eilisestä ei sitten edes puhuta.. Kohta voisin mennä veivaamaan tota crosstraineria ja kattoa samalla vaikkapa Gangs of New Yorkin..

Kaikki kunnossa..

1 kommentti: