tiistai 4. marraskuuta 2008

Hetki aikaa ennen kun lähtö kouluun koittaa. Oon nyt enemmän motivoitunut tästä laihdutuksesta kun pitkään aikaan. Kesästä asti oon koittanut laihduttaa, mutta homma on kussut pahasti, kun en ole asettanut itselleni tavoitteita, enkä ole ollut tarpeeksi motivoitunut. Nyt puhaltaa uudet tulet, ja olen varma että onnistun. Mun on vaan pakko.

Pari vuotta sitten onnistuin laihduttamaan itseni 60 kilosta 53 kiloon. Miksen onnistuisi nyt? Rakastin, kun tutut alkoivat huomautella, että oletko laihtunut. Se oli ihanaa! Nyt haluan kokoa saman uudestaan, ja tällä kertaa pysyvästi. Mä onnistun!

2 kommenttia:

  1. Flunssa on poissa jo ja vähän tuntuu lapselliselta toi mun angstaaminen, totta kai mä tiedän että vaikka kuinka moni välittää musta :)

    VastaaPoista
  2. Hei pakko udella, että mistä joukkueesta olet, kun mutkin nyt osasit paikantaa? :)

    VastaaPoista