sunnuntai 9. marraskuuta 2008

Nukkumattia odotellessa..

Iltaa arvon lukijat. Aattelin nyt tässä nukkumattia odotellessa tehdä tämän meemin, mikä on nyt pyörinyt ympäri blogosfääriä jo jonkun aikaa. Eli ideana on siis listata 10 asiaa, joista pitää itsessään.



10 THiNGS i LiKE ABOUT MYSELF:


1. Olen mielestäni todella helposti lähestyttävä ihminen. Osaan puhua ties kelle, vaikka mistä ja pystyn samaistumaan erilaisiin persooniin todella helposti.

2. Osaan nauraa itselleni. Rakastan, kun mun ei tarvitse aina miettiä että mitäköhän ihmiset nyt oikeen ajattelee ja voi että kun en kehtaa.

3. Mulla on ehdottomasti maailman paras musiikkimaku !

4. Mua pidetään yleisesti tosi hyvänä tyyppinä. En aiheuta mitään turhia draamoja, oon mukava (melkein) kaikille, en kitise turhasta, mulla on (muka) hauskat jutut ymsymsyms.

5. Olen hyvä voimistelija. Oikeasti.

6. Rakastan kun mulla on luonnostaan tosi yliliikkuvat nivelet. Se on helpottanut tätä voimistelua ihan todella paljon. Ei oo tarvinnut tehdä läheskään niin paljon töitä liikkuvuuden eteen, kun muiden joukkuelaisten ;) Thanks mom !

7. Olen ihan loistavaa bileseuraa. Mut on helppo suostutella mukaan, ja lähden mukaan ties mihin villityksiin, oli sitten kyse juomapeleistä, viuhahduksista (jooo....), pöydillä tanssimisesta tai laulamisesta, skyline on heti mukana

8. Olen järkyttävä piilonörtti. Se helpottaa elämää tosi paljon! Tein joskus muinoin kotisivuja, ja sieltä on jäänyt HTML ymmärrystä jonkin verran. Latailen sarjoja koneelle ja kattelen melkein kaiken nykyään jenkki tahtiin. Jos kone alkaa jumittaa, löydän useimmiten vian ihan itse kysymättä apua keltään. Ja löydän netistä tietoa ihan pelottavan lahjakkaasti :D

9. Osaan sniikata ulos talostamme hyyyyyyvin hiljaa.

10. Otan asiat rennosti, ja koitan aina löytää kaikesta positiivisen puolen. En stressaa liikoja vaan annan asioiden vain loksahtaa kohdalleen.



Huhhuh. Nyt alko nukuttamaan. Oli jo aikakin, ei kello näytä kun puoli neljää.. @_@
Koittakaa jaksaa ja hauskaa isänpäivää kaikille. <3>

3 kommenttia:

  1. Joo niin vähän arvelinkin. Kuitenkin osaan jo sen verran päätellä, että oot luultavasti pääkaupunkiseudulta? Sori mun uteliaisuus :D

    VastaaPoista
  2. ollaan aikas samanlaisia...

    varsinkin toi bileseura (mitä harrastin ennen vähän enemmän, mutta nyt on kova yritys palata taas vanhaan sekoiluun :)

    sitten toi piilonörtti juttu kans.
    oon kans hyvä html koodien sun muiden kanssa, ja seuraan esim antm 11 tuotantokautta ja pakoo jenkki tahtiin :PPP

    VastaaPoista
  3. Analeigh on mun mielestä tällä hetkellä vahvin... Marjorie stressaa ja ujostelee kokoajan. tosin se näyttää kuvissa ihan erilaiselta. ja ohan ujous ihan kiva luonteenpiirre. kaikki on täl hetkel kisas jotenki niin tasoissa, ettei tiiä kuka seuraavaks putoo :O

    VastaaPoista